Купуване на собствени безплатни, местни или (между)национални номера директно онлайн
      Обадете ни се на:
      0800-46 068

      Центрове за входящи и изходящи повиквания

      В една от предишните статии говорихме за разликата между центрове за контакт и кол центрове.

      В една от предишните статии говорихме за разликата между центрове за контакт и кол центрове. Накратко, контактните центрове се занимават с комуникацията с клиентите си по всякакви комуникационни канали, докато кол центровете са специализирани в обработката на телефонни обаждания.

      В тази статия ще разгледаме какви са различните видове кол центрове, по какво се различават те и как да изберете вида кол център, който най-добре отговаря на нуждите на вашата организация. Входящи кол центрове

      Целта на номерата с повишена такса и безплатните телефонни номера обикновено е да се обработват възможно най-много входящи повиквания. Добре подбраният телефонен номер намалява бариерата пред обаждащите се да се свържат с вас, а добре обученият персонал гарантира положително преживяване на клиентите. Заедно те са ключът към успеха на вашия телефонен номер.

      Независимо дали става дума за телефонни линии, които обработват входящи поръчки, бюра за помощ или информационни услуги, всички те зависят от услугите на центровете за входящи повиквания. Изходящи кол центрове

      Центровете за изходящи повиквания са специализирани в изходящи телефонни обаждания. Този вид кол център се свързва активно с потенциални или съществуващи клиенти с цел продажба. Това често се нарича телемаркетинг.

      Но центровете за изходящи повиквания могат да имат и други цели за своите повиквания, като например следпродажбени услуги, които имат за цел да генерират добра воля, или телефонни запитвания, които помагат за формирането на нови продукти или услуги.

      Успехът на един център за изходящи повиквания зависи до голяма степен от квалификацията на агентите за повиквания.

      Много центрове за контакт или кол центрове предоставят както входящи, така и изходящи услуги.

      Ако искате да възложите на външен изпълнител дейностите на вашия кол център, можете да срещнете както много широко ориентирани доставчици, които извършват всякакъв вид дейности, свързани с обаждания, така и тясно специализирани доставчици, като например кол центрове, които са специализирани в генерирането на потенциални клиенти за финансови продукти. Кой тип кол център е подходящ за вашата организация зависи до голяма степен от това колко специализирани са нуждите на вашата организация. Аутсорсинг на кол център

      Все по-често дори по-малките предприятия избират да възложат на кол център дейността си по телефонно обслужване или изходящи обаждания. Предимството на аутсорсинга е, че той позволява на организациите да се съсредоточат върху основните си компетенции и да намалят разходите си. Ако желаете да научите повече за аутсорсинга на телефонни дейности или искате да откриете свой собствен кол център, помолете някой от нашите експерти да се свърже с вас, за да обсъдим какво можем да направим за вас.

      Защо да чакате? Свържете се с нас днес, за да започнете още сега.

      Свързани артикули:

      vastnummeropmobiel

      Разлика между кол център и център за контакт

      Безкрайни редици от кабинки с агенти за повиквания. Звукът от 100 разговора, които се водят едновременно. Важни бележки, залепени по стените на кабините. Статистически данни за днешния ден, показани на големи екрани, за да ги видят всички агенти.

      Inbound en outbound callcenters (image)

      Аутсорсинг на вашия център за контакти или кол център

      Един от най-големите фактори за все по-глобализиращия се свят е възлагането на услуги за клиенти на външни изпълнители - кол центрове и центрове за обслужване на клиенти.