Купуване на собствени безплатни, местни или (между)национални номера директно онлайн
      Обадете ни се на:
      0800-46 068

      Аутсорсинг на вашия център за контакти или кол център

      Един от най-големите фактори за все по-глобализиращия се свят е възлагането на услуги за клиенти на външни изпълнители - кол центрове и центрове за обслужване на клиенти.

      Един от най-големите фактори за все по-глобализиращия се свят е възлагането на услуги за клиенти на външни изпълнители - кол центрове и центрове за обслужване на клиенти. Спестяванията, които могат да бъдат постигнати, правят това привлекателно решение и за организации с по-малък брой обаждания.

      Фирмите, които са специализирани в телефонните контакти с клиенти, разполагат с добре обучен персонал, който има богат опит в различни ситуации, свързани с обаждания. По този начин центровете за контакт и телефонните центрове са по-ефективни, като същевременно ви позволяват да се съсредоточите върху собствения си бизнес. Защо да се възлага на външни изпълнители?

      Вече не само мултинационалните компании решават да възложат на външни изпълнители контактите си с клиенти. Все повече средни и малки предприятия вървят по техните стъпки.

      Решението за аутсорсинг все пак е голяма стъпка, но предимствата си заслужават. Много компании са установили, че след като са взели това решение, са се появили нови възможности, които иначе не биха били възможни.

      Това са някои от най-честите причини, поради които организациите решават да възложат на външни изпълнители контактите си с клиенти.

      Качество Благодарение на богатия си опит и фокуса върху телефонния контакт с клиенти кол центровете и центровете за контакт предлагат високо ниво на качество. Техните служители са преминали през тежки процедури за подбор, добре обучени са и често имат дългогодишен опит. Те са идеално оборудвани, за да започнат да отговарят на обажданията на вашите клиенти почти веднага. Облекчаване на работното натоварване на собствените ви служители Управлението на собствен център за обслужване на клиенти изисква не само агенти, но и ръководители на екипи и мениджъри. Аутсорсингът ще облекчи работното им натоварване и ще позволи на тези ценни служители да работят по нещо стратегическо. Мащабируемост Стартирате мащабна маркетингова кампания или организацията ви преживява експоненциален растеж? Намирането и наемането на служители изисква усилия и време, но кол центровете са специализирани в това. Тъй като работят в по-голям мащаб, те могат да използват служителите си по по-гъвкав начин и това ги улеснява да реагират на внезапно нарастване на броя на обажданията, които вашата организация получава. По-дълго работно време Ако използвате кол център или център за обслужване на клиенти, който се намира в друг часови пояс, можете лесно да разширите часовете, в които можете да обслужвате клиентите си извън обичайното работно време. Използвайте няколко екипа или дори няколко центъра за обслужване на клиенти в различни часови зони, за да предлагате денонощни услуги. Идеален за тестване Ако пускате на пазара нов продукт или нова услуга, тогава използването на кол център или център за контакт на трета страна за тестови период може да бъде идеален вариант. След пробния период обучавате собствения си персонал или допълнителен персонал в кол центъра въз основа на наученото през тестовия период. Най-новите технологии Специализираните колцентрове се грижат техническата им инфраструктура да е в крак с времето. Като клиент се възползвате от най-новите технологични разработки и чисти телефонни линии, без да се налага сами да правите огромни инвестиции.

      Използване на кол център на трета страна

      Центърът за обаждания на трети страни обикновено работи с множество клиенти и има опит с обажданията от бюрото за помощ, поръчките и телемаркетинга.

      Тези кол центрове често проучват нови офшорни дестинации, от които вашата организация може да се възползва. След като инфраструктурата е изградена и агентите са обучени, тези центрове са готови за вашия бизнес. Собствен кол център: ваш собствен кол център в чужбина

      Ако предпочитате да имате максимален контрол върху вашия център за обаждания или център за контакти, може би ще искате да наемете и обучите собствени агенти.

      Много компании са създали изцяло притежавани дъщерни дружества в чужбина, за да управляват своите центрове за контакт или центрове за обаждания. По този начин те спестяват разходи от използването на чуждестранни ресурси и запазват пълен контрол.

      Пример за това е нидерландският център за контакт за компютрите Dell, който през последните години се премести в мароканския град Казабланка. Разбира се, организациите не взимат тези решения за един ден. Затворените кол-центрове все още се използват предимно от многонационални компании, които използват тези центрове, за да обслужват множество езици и географски райони от един център. Какво включва аутсорсингът

      След като вече имате добра представа за това защо бихте искали да възложите работата на офшорен кол център или център за контакт, следващата стъпка е да помислите как бихте могли да го направите за вашата организация.

      В следващата ни статия ще разгледаме какво включва възлагането на контактите с клиенти на кол център или център за контакт.

      Ако желаете да получавате автоматично тази и още информация за това как да се възползвате максимално от контакта с клиентите си, абонирайте се за нашия мейлинглист със статии.

      Свързани артикули:

      Inbound en outbound callcenters (image)

      Центрове за входящи и изходящи повиквания

      В една от предишните статии говорихме за разликата между центрове за контакт и кол центрове.

      vastnummeropmobiel

      Разлика между кол център и център за контакт

      Безкрайни редици от кабинки с агенти за повиквания. Звукът от 100 разговора, които се водят едновременно. Важни бележки, залепени по стените на кабините. Статистически данни за днешния ден, показани на големи екрани, за да ги видят всички агенти.