Купуване на собствени безплатни, местни или (между)национални номера директно онлайн
      Обадете ни се на:
      0800-46 068
      Вж.

      Потребителски функции

      Ако ви липсва дадена функция, Call Factory може да я създаде за вас. Нашият екип за разработка вече добави няколко нови функции към нашата IVR платформа.

      Примери за нашите персонализирани телефонни номера: Докладване на инциденти В случай на инциденти обаждащите се често искат да знаят дали сте вече сте наясно с проблема. Те също така търсят увереност, че вече сте работите по него. В този случай автоматичната линия за инциденти е добро решение. Тук: започвате обаждането с предварително записано изявление и след това оставяте обаждащия се да реши дали да прекрати обаждането или да говори със служител. Изпращане на допълнителна информация чрез SMS Предоставянето на информация по телефона е основната дейност на много от нашите клиенти. Но клиентите често обичат да получават потвърждения в писмен вид. Един е да изпращате SMS съобщения за потвърждаване на споразуменията по телефона и/или да предоставяте допълнителна информация. Като свържете нашата платформа с вашата база данни, можете лесно да предоставите тази услуга. Активиране на кредитни карти на самообслужване Чрез умело комбиниране на номер за обслужване с IVR система, свързана с база данни, клиентите на компания за кредитни карти могат да активират новата си карта когато пожелаят, денем или нощем. Поръчки по телефона Позволете на клиентите да поръчват продуктите ви по телефона, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. С уникални кодове на клиенти и продукти можете да. Да подавате показания на измервателни уреди Колко електроенергия сте използвали през тази година. Една енергийна компания вече не се налага да изпраща служители на измервателните уреди, за да установят това. Не и откакто са свързали служебния номер с базата данни. Сега клиентите им могат да изпращат да отчитат показанията по телефона. Автоматизирана система за повикване Има ситуации, в които трябва да съберете хора в кратък на кратки срещи. Например, за да съберете екип за реагиране при инцидент. Автоматизирана система система за повикване ще осигури точните хора на точното място и навреме. Запитвания за баланс Клиентите на банката могат да проверяват баланса си онлайн, но като допълнителна услуга е хубаво да предоставите възможност да направите това и по телефона. Банките могат сигурно да добавят тази функция към своя номер за обслужване на клиенти. Уведомете ни от какво се нуждаете Както можете да видите от примерите по-горе, възможностите са безкрайни. Какви функции искате да предложите на клиентите си? Споделете ни идеята си и ние ще ви уведомим какво можем да направим. Този формуляр за контакт ще ви постави в с нашия екип за разработка.