Купуване на собствени безплатни, местни или (между)национални номера директно онлайн
      Обадете ни се на:
      0800-46 068

      Нашата политика за справедливо ползване

      Валидно от 1 март 2019 г. Belfabriek е търговска организация. И затова иска да печели пари. Но не с много малък нечетим шрифт. Защото сме убедени, че взаимоизгодните партньорства са ключът към устойчив успех. Затова не правим досаден дребен шрифт и не крием хубави функции зад платена стена. Освен това прилагаме политика за справедливо използване на трафика на повиквания към местни и национални номера, така че при "средно" използване да не дължите такси за повиквания. Въпреки че за щастие това се случва рядко, ние трябва да се предпазваме от злоупотреба или неправомерно използване на нашите услуги. На тази страница можете да прочетете как правим това и какво можете да направите сами, за да не се сблъскате с допълнителни разходи. 1. Трафик на повикванията Какво разбираме под "справедливо използване"? Фабриката за обаждания използва щедро определение. Поради това повечето клиенти, които използват местни или национални номера, няма да плащат такси за разговори. За да определим какво е справедливо, ние разделяме общия трафик на входящи повиквания, който обработваме, на броя на клиентите. Тази средна месечна стойност е нашият стандарт. Ако останете под тази средна стойност, трафикът на повиквания е безплатен. Дори ако сте с един или няколко месеца над него, няма проблем. Ако това се случва (много) по-често, ще се свържем с вас по телефона, за да видим какво е разумно. Как се получава това на практика? Ако обработвате средно до 20 обаждания на ден, това е включено. Няма значение дали отговаряте на обажданията на стационарните или на мобилните си номера. Стига да става въпрос за крайна дестинация в една и съща държава. Организациите, които обработват контакти с клиенти с 1-4 души, почти винаги попадат в обхвата на политиката за справедливо използване. Но внимавайте; ако решите да рекламирате мащабно и убедително, например по радиото или телевизията, трафикът от обаждания може да се увеличи значително. В такъв случай любезно ви молим да се свържете с нас: 0800-46 068. Голяма организация ли сте, която кандидатства за номер, и очаквате ли голям трафик от обаждания? В такъв случай също се консултирайте с нашите служители. Благодарим ви! Помощ, мисля, че съм или ще бъда тежък потребител! Ако имате или очаквате голям трафик на повиквания, ще бъдат начислени стандартни тарифи. Те са 4 цента на повикване (начална тарифа), плюс 7 цента на минута през деня и 5 цента на минута извън пиковия период. Това са същите тарифи за трафик като тези за номера 0800/0900. Препоръчваме ви винаги да се свързвате с нас, ако обработвате голям трафик от повиквания: 0800-46 068. 2. Функции Като клиент получавате безплатен достъп до разширени функции. Отново очакваме от вас да ги използвате правилно. Например опашката за повиквания не може да се използва, за да карате обаждащите се да чакат безкрайно срещу заплащане. Но какво е дълго чакане? Предполагаме, че е максимум една минута. Ако често карате клиентите да чакат по-дълго, може би е време да разширите екипа си или да възложите трафик на повиквания на външен изпълнител. Фабриката за обаждания може да разпредели трафика ви грижливо между различни номера. Клиентите ще го харесат! Също така, ако искате да записвате разговори, трябва да го правите отговорно. Винаги се съобразявайте с местното законодателство. В Нидерландия например е разрешено да се записват разговори без предварително разрешение и уведомление, при условие че участвате в разговора. В други държави може да се прилагат различни разпоредби. 3. Извършване на промени Във Фабриката за повиквания можете сами да извършвате промени. Ако нямате време или желание да го направите, нашият персонал с удоволствие ще направи това за вас. Само ако има поток от промени, може да бъде начислена такса. Сумата се определя по взаимно съгласие. За нас това е продукт на услугата - а не източник на доходи - и затова таксата е справедлива. Освен това по този начин ви спестяваме много работа и обучение. 4. Отговорно използване на средата за управление Добрата цифрова хигиена е важна. Ние предлагаме сигурна онлайн среда за управление на нашите номера, но очакваме клиентите да я защитават правилно. Затова изберете силна парола, сменяйте я редовно и не я оставяйте да лежи наоколо. Благодарим ви! Всичко е ясно? Чудесно! Ако не, обадете се на телефон 0800-46 068.