Купуване на собствени безплатни, местни или (между)национални номера директно онлайн
      Обадете ни се безплатно:
      0800-46 068

      Обаждане със софтуерен телефон

      • Новият начин за приемане на обаждания

      • Възможно на всеки смартфон

      • Лесно управление

      Обаждане със софтуерен телефон

      Търсите ли най-доброто решение за софтуерен телефон за вашата компания? Или сте попаднали на тази страница повече или по-малко случайно, защото чувате този термин все по-често, но не знаете какво точно означава? Ние сме се погрижили за вас! Първо основите: Софтуерният телефон може да замени настолните телефони (твърдите телефони) в почти всички ситуации. И слага край на устройствата, които стоят на бюрото и събират прах. Терминът "софтуерен телефон" е съкращение от "софтуер" и "телефон". Софтфонът е софтуер, който инсталирате на компютъра, таблета или смартфона си. И можете да го използвате за провеждане на разговори, точно както сте свикнали на бюрото. След инсталирането му на (например) смартфон, вие всъщност имате втори работещ телефон. Който не е достъпен чрез вашия номер 06, а чрез номера на компанията. Идеално решение, ако вие и/или вашите служители често сте на път. Или ако не искате да провеждате разговори през вашия номер 06. Освен това повечето решения за софтуерни телефони предлагат всевъзможни екстри, като чат, видеоразговори, удобни адресни книги (няма повече да се мъчите със старомодните интерфейси на настолните телефони!) и актуализации. Освен това: ако всички ваши служители използват софтуерен телефон, това спестява много пари. Един разумен твърд телефон може лесно да струва повече от 75 евро. Софтуерните телефони често струват 10-15 евро. Включително актуализациите. Това са основните предимства:

      Редовни актуализации

      Колко често се актуализира настолният ви телефон? Вероятно отговорът е "рядко или никога". Приложенията за софтфон получават редовни актуализации, а с тях и нови функции или подобрения.

      Удобна адресна книга

      Настолните телефони обикновено имат ограничена адресна книга. А добавянето, редактирането или изтриването на контакти е много трудно. В много компании контактите изобщо не се съхраняват. Твърде неудобно! Със софтуерен телефон това е много по-лесно. Освен това контактите могат да се споделят директно с колеги. А важните данни няма да бъдат изгубени.

      Ценово предимство

      Както беше споменато, настолен телефон струва 75 евро или повече, докато софтуерен телефон струва между 10 и 15 евро, с включени актуализации. Освен това няма хардуер, който трябва да се сменя след няколко години!

      Лесно внедряване в рамките на организацията

      Осигуряване на настолен телефон за всички служители, разработване на планове за повиквания, назначаване на разширения. Изграждането и поддръжката на традиционна телефонна мрежа е свързано с много работа. Инсталирането на софтуерен телефон е много по-лесно. Изтеглете, въведете потребителско име и парола и сте готови.

      Няма допълнително устройство в мрежата

      Всяко онлайн устройство е устройство, което трябва да бъде включено в мрежата, нуждае се от IP номер, може да има нужда от собствена подмрежа (евентуално с приоритет пред нормалния мрежов трафик) и по принцип може да бъде хакнато. Софтуерният телефон използва съществуващо устройство с достъп до интернет. Следователно не е необходимо допълнително мрежово устройство!

      Възможен път за надграждане

      Много доставчици на софтуерни телефони предлагат допълнителни функции, като чат и видеоконферентна връзка. Това не са опции, ако работите с настолни телефони!

      Но какъв е най-добрият софтуерен телефон?

      Това зависи от вашите желания. Ние доста харесваме софтуера Counterpath. Counterpath предлага доказано ефективно решение (компанията е на пазара от над 10 години) и много функционалност. Можете да изтеглите софтуера от магазина за iOS или Android и да го изпробвате безплатно за 14 дни. Ако ви хареса, можете да закупите лиценз. За да можете да се обаждате, ви е необходим SIP акаунт, потребителско име и парола. Можете лесно да ги поискате от нашата служба за обслужване на клиенти. Google Voice, при който получавате софтуерен телефон за всеки служител в рамките на офис решението на Google, G-Suite. Разбира се, номерата на Belfabriek работят с всички тези (и с много други!) софтфонни решения. Основният ви номер, включително всички разширени функции, остава при вас.