Купуване на собствени безплатни, местни или (между)национални номера директно онлайн
      Обадете ни се на:
      0800-46 068

      Фабрика за повиквания ❤️ Центрове за повиквания

      Центровете за входящи повиквания се нуждаят от много телефонни номера. С удоволствие ще ви помогнем с това.

      Идеални решения за кол центрове

      Belfabriek обича всички свои клиенти. Но имаме слабост към кол центровете. Логично, защото въпреки възхода на пощата, съобщенията, социалните мрежи и чатботовете, индустрията на кол центровете все още се занимава с обслужване на клиенти по телефона. Бързо. Добре. И, за щастие, все повече, със силен фокус върху създаването на посланици на марката, а не върху обработката на билети.

      Иновации в облака

      Тъй като вярваме (задъхайте се, но това е вярно), че клиентите на нашите кол центрове заслужават най-добрата телефонна поддръжка, ние непрекъснато инвестираме в иновации на нашите облачни решения. Нещо повече, разбираме, че кол центровете трябва да разполагат с постоянно работещ номер, а обикновено и вчера. И затова винаги имаме достатъчно бройки на склад.

      Разширени опции

      Номерата ни са незабавно готови за повиквания. Включени са усъвършенствани инструменти за центрове за обаждания. Използваме най-съвременна IVR платформа, която перфектно разпределя обаждащите се между наличните агенти на кол центъра. Има ли неочакван (огромен) пик, защото вашият клиент е забравил да спомене, че националната кампания ще се провежда на живо? Няма проблем: нашата (безплатна) опашка за повиквания спретнато задържа обаждащите се, докато се освободи агент. Предпочитате ли местната ви платформа да управлява трафика на обажданията? Това също е възможно, защото ролята на резервен кол център ни подхожда идеално. Още по-усъвършенствани възможности? Включено е табло за управление на повикванията. Както и менюта за избор, webhooks, гъвкаво маршрутизиране, запис на обаждания и др.

      • Имате ли клиенти, говорещи няколко езика, и (следователно) агенти, говорещи няколко езика? Нашето маршрутизиране, базирано на умения, гарантира, че правилните обаждащи се ще стигнат до правилните агенти на кол центъра.

      • Където и да се намират клиентите ви, в страната или в чужбина, ние можем да свържем почти всеки телефонен номер и да го прехвърлим директно към вашия център за обслужване на клиенти.

      • Имате ли клиенти, които вече имат телефонни номера, но нямат представа (вече) къде се намират те и кой отговаря за тях? Ще се радваме да разберем това за вас!

      • Искате ли да фактурираме директно на крайния клиент? Или вашият център за обслужване на клиенти предпочита сам да направи това? Ние сме гъвкави. Така че, ако например поискате фиксирана сума на минута или на обаждане, ние можем да я включим във фактурата ви.

      • Изберете запис на разговори, за да запазите телефонните поръчки. Или използвайте функцията за целите на обучението и/или като входни данни за цикъла на оценяване.

      Няма да ви се обаждаме, но не се колебайте да ни се обадите: 0800-46 068.