Купуване на собствени безплатни, местни или (между)национални номера директно онлайн
      Обадете ни се безплатно:
      0800-46 068
      Veelgestelde vragen

      Как работи

      Служебен номер (0800/0900) или фирмен номер (085/088) е виртуален номер. Това означава, че обажданията постъпват чрез нашата интелигентна платформа и след това се пренасочват към вашия "истински" телефонен номер.

      Като собственик на номер в Belfabriek вие решавате кой телефон ще звъни накрая: това може да е вашият местен номер или мобилният ви телефон. Можете също така да разпределяте обаждащите се към различни клонове или отдели или временно да променяте номера на дестинацията.

      Всичко това е възможно благодарение на нашата интелигентна система за интерактивен гласов отговор (IVR). По-долу ще обясним как работи нашата IVR.

      Как работи една IVR система?

      • Заети ли са всички ваши служители? За да предотвратите изчакването на обаждащите се, можете да използвате нашето специално преливане, за да ги прехвърлите автоматично на друго място, например към външен център за обаждания или друг клон.

      • Някой се обажда след работно време или опашката е твърде дълга? Тогава изберете да позволите на обаждащите се да запишат съобщение. По този начин клиентите все още могат да задават въпросите си и да чувстват, че им се помага бързо. Ще получите аудиозаписите на избран от вас имейл адрес, след което ще можете да решите дали са необходими незабавни действия.

      • Обажда ли се някой извън работно време, през уикенда или на официален празник? С Belfry можете да изберете как да бъде пренасочено обаждането (това се нарича още маршрутизация). В зависимост от деня и часа решавате към кои телефони да бъдат пренасочвани входящите повиквания.

      • Използвате ли единен национален номер, но желаете ли да пренасочвате обаждащите се към регионален или местен офис на вашата организация? Активирайте тази опция и нашата IVR система ще се погрижи за пренасочването на обаждащите се въз основа на техния областен код.

      • Ако имате много клонове или офиси - например няколко в един град - тази опция е интересна. След като обаждащите се свържат, нашият IVR ги моли да въведат четирите цифри на пощенския си код. След това ги прехвърляме към най-близкия клон.