Регистрирайте свои собствени 0800/0700 и местни номера директно онлайн!

България:0800-46 068
Международен:+3170-3111050
Veelgestelde vragen

Ето как работят виртуалните телефонни номера

Безплатен номер 0800 или национален или местен бизнес телефонен номер е виртуален номер. Това означава, че обажданията постъпват чрез нашата интелигентна платформа и след това се пренасочват към вашия вътрешен или "истински" телефонен номер.

Като клиент на Belfabriek вие решавате кой телефон ще звъни: това може да бъде местният ви телефонен номер или мобилният ви телефон. Можете също така да разпределяте обаждащите се между различни клонове или отдели или да променяте временно номера на дестинацията.

Всичко това е възможно благодарение на нашата интелигентна система за интерактивен гласов отговор (IVR). По-долу обясняваме как работи нашата IVR платформа.

Как работи една IVR система?

  • Заети ли са всичките ви колеги? За да предотвратите задържането на обаждащите се, можете да използвате нашето специално преливане, за да ги прехвърлите автоматично на друго място, например във външен център за обаждания или друг клон.

  • Някой се обажда след работно време или опашката е твърде дълга? Тогава изберете да позволите на обаждащите се да запишат съобщение. По този начин клиентите все още могат да задават въпросите си и да чувстват, че им се помага бързо. Получавате аудиозаписите на желания имейл адрес и решавате дали са необходими незабавни действия.

  • Обажда ли се някой извън работното време, през уикенда или на празник?

    С Belfabriek можете да решите как да бъде пренасочено обаждането (това се нарича още маршрутизиране). Определете сами, в зависимост от деня и часа, към кои телефони да бъдат пренасочвани входящите повиквания.

  • Използвате ли единен национален номер и искате ли да пренасочвате обаждащите се към регионален или местен офис на вашата компания? Активирайте тази опция и нашата IVR система ще се погрижи за пренасочването на обаждащите се въз основа на техните кодове на райони.

  • Ако имате няколко клона или офиса, тази опция е интересна. След като се свържат с обаждащите се, нашият IVR ги моли да въведат четирите цифри на пощенския код. След това ги пренасочваме към най-близкия клон.