Регистрирайте свои собствени 0800/0700 и местни номера директно онлайн!

България:0800-46 068
Международен:+3170-3111050

Телефонни номера за сектора на здравеопазването

  • Номера за спешни случаи в рамките на 3 часа

  • Всички медици в готовност в 1 телефонен пул

  • Гъвкаво превключване на телефонните услуги

Идеални решения за здравеопазването

За нас доброто здравеопазване е основно право. И искаме да ценим хората, които я осигуряват. Но въпреки любовта ни към медицинската професия, в нашата 20-годишна история сме се сблъсквали с някои странни неща. За щастие не в областта на медицината, а когато става въпрос за телефония. Попадали сме на много тромави телефонни централи под масите на общопрактикуващите лекари, които въздишат, скърцат и скърцат, докато си вършат работата. Или изобщо не работят.

Телефонни номера за здравеопазването ? Заложете на IVR!

За щастие, подобни ситуации могат да бъдат решени бързо, добре и евтино. Важно, защото лекарят трябва да е винаги на разположение. Пълна точка. Нашата IVR платформа е безотказно решение. Дори да избухне ужасен вирус, в резултат на който телефонът се нажежава до червено, няма да има проблеми с капацитета. Обаждащите се ще бъдат задържани от нашата IVR платформа. Или пък ще бъдат прехвърлени към спешен екип. Нещо повече, можем да приложим менюта за избор (спешно или не?) и е лесно да се промени предназначението на номера (или да бъде променено). С IVR на Belfabriek сте винаги на разположение.

Нашето стандартно решение за лекарски кабинет се състои от:

Опашка, която става активна само когато има повече обаждащи се, отколкото могат да бъдат прехвърлени. Така че, ако е тихо, обаждащият се не се поставя на изчакване. Текст за добре дошли: "Добре дошли в медицинската практика на доктор Грийнууд". Разширени опашки за повиквания, менюта за избор, запис на глас? Меню за избор: "Натиснете 1 за спешни въпроси, натиснете 2, за да напишете повторна рецепта, натиснете 3, за да си уговорите среща с лекаря.

При (1) пренасочваме към номера за спешни случаи или мобилния номер на лекаря (в зависимост от вашите предпочитания). На (2) обаждащият се може да запише рецептата. Записът се изпраща като прикачен файл (звуков файл) по електронната поща. Или се доставя като гласово съобщение по електронната поща. Асистентът може да прослуша файловете и да предприеме незабавни действия. Без да се налага да разговаря с обаждащите се, което спестява много време. В (3) обаждането се предава на "нормалния" номер. Звучи ли ви идеално? В рамките на 3 часа можете да го използвате сами !