Купуване на собствени безплатни, местни или (между)национални номера директно онлайн
      Обадете ни се безплатно:
      0800-46 068

      Телефонни решения за здравния сектор

      • Напълно на живо в рамките на 3 часа

      • Всички лекари в готовност в 1

      • телефонен басейн

      Идеални решения за здравеопазването

      Според нас добрата грижа е основно право. И ние ценим хората, които я осигуряват. Но въпреки любовта ни към медицинската професия, в нашата 20-годишна история сме се сблъсквали с някои странни неща. За щастие не в областта на медицината, а когато става въпрос за телефония. Попадали сме на много тромави телефонни централи под масите на общопрактикуващите лекари, които въздишат, скърцат и скърцат, докато си вършат работата. Или изобщо не работят.

      Заложете на IVR!

      За щастие подобни ситуации могат да бъдат решени бързо, добре и евтино. Това е важно, защото лекарят трябва да е винаги на разположение. Пълна точка. А както остарялата телефонна централа, така и VoIP ("повикване през интернет") не са идеални. Нашата IVR платформа е безотказно решение. Дори да избухне ужасен вирус, който да накара телефона да се нажежи до червено, няма да има проблеми с капацитета. Тогава обаждащите се се задържат от нашата IVR платформа. Или пък те се свързват с екип за спешни случаи. Нещо повече, можем да приложим менюта за избор (спешно или не?) и можете свободно да променяте предназначението на номера (или то да бъде променено). Така че с IVR на Belfabriek сте винаги на разположение.

      Нашето стандартно решение за лекарски кабинет се състои от:

      • Опашка, която става активна само когато има повече повикващи, отколкото могат да бъдат прехвърлени. Така че, ако тя е тиха, обаждащият се не се поставя на изчакване.

      • Добре дошъл текст: "Добре дошли в медицинската практика на доктор Грийнууд".

      • Разширени опашки за повиквания, менюта за избор, запис на глас?

      • Меню за избор: "Натиснете 1 за спешни въпроси, натиснете 2, за да напишете рецепта за повторна употреба, натиснете 3, за да си уговорите среща с лекар.

      При (1) пренасочваме към спешния номер или мобилния номер на лекаря (в зависимост от предпочитанията ви).

      В точка (2) обаждащият се може да запише предписанието. Записът се изпраща като прикачен файл (звуков файл) по електронна поща. Или се доставя като гласова електронна поща. Асистентът може да прослуша файловете и да предприеме незабавни действия. Без да се налага да разговаря с обаждащите се, което спестява много време.

      В точка 3 повикването се предава към "нормалния" номер.

      Звучи идеално? В рамките на 3 часа можете да го използвате сами.