Купуване на собствени безплатни, местни или (между)национални номера директно онлайн
      Обадете ни се на:
      0800-46 068
      Cr

      Запис на повиквания

      Вие също можете да използвате запис на повиквания с телефонния си номер. Автоматично записвайте телефонните си разговори за по-късна употреба. Или за себе си или за вашите служители. Belfabriek съхранява тези аудиофайлове сигурно в облака, където можете да имате достъп до тях с помощта на нашия удобен за потребителя контролен панел.

      Предимствата Записаните телефонни разговори могат да бъдат полезни като резервно копие и доказателство. също така да служат като удобен инструмент за подобряване на обслужването на клиентите. Онлайн възпроизвеждане Сортирайте записаните си обаждания по дата или номер и ги възпроизвеждайте онлайн. Интерфейсът показва кои повиквания вече сте слушали. Използвайте функцията със звездички, за да маркирате важни обаждания, и изтеглете всички обаждания, които искате да собствения си компютър. Контрол на качеството Спазват ли служителите ви протокола? Записаните им разговорите ще ви кажат. Сключване на сделки Когато клиентите ви дадат думата си или обратното, записът на на разговора може да потвърди дадена сделка. Обучете персонала си Повишаване на ефективността и възпроизвеждане на части от разговори по време на прегледите на представянето и в сесиите за обучение. Няколко добре подбрани примери могат наистина да ви помогнат да стигнете до целта! Активиране на запис на разговори Ако записването на разговори има смисъл за вашия бизнес, можете да активирате тази функция веднага. Ще я намерите в онлайн контролния панел. Ако все още не сте клиент на Belfabriek, проверете за налични 0800, 0900, 085 и 088 в нашите магазини за номера. Можете да завършите своя Belfabriek само за няколко минути. Очакваме с нетърпение да ви помогнем!

      Разнообразни приложения Тази функция е толкова разнообразна, че практически всяка организация може да я използва. Мениджърите на кол центрове използват запис на разговори, за да подготвят прегледи на представянето. Служителите прослушват собствените си обаждания, за да извлекат или да проверяват информация за своите билети.

      Компаниите използват запис на разговори и за потвърждаване на транзакции и да проверяват дали се спазват процедурите.