Купуване на собствени безплатни, местни или (между)национални номера директно онлайн
      Обадете ни се безплатно:
      0800-46 068

      Виртуален колцентър

      Ако можете да се обадите на служителя си по телефона, можете да го включите в платформата си. Това ви позволява да създадете виртуален кол център.

      Обажданията се разпределят на принципа "първи по време, първи по право" между всички налични служители. Тоест сред служителите, които в момента са влезли в приложението или в специалния уебсайт.

      Алтернативно можете да пренасочвате обажданията към служителите, като използвате система от номера на кутии.

      При номерата на кутиите на всеки служител се присвоява кратък код (номер на кутията му). След това позволявате на обаждащите се да въведат желаната от тях кутия, вместо да чакат на опашка за следващия свободен служител.

      Обаждащият се директно се пренасочва към конкретния служител.

      Предимства накратко Минимизиране на времето за изчакване

      Първи идват, първи се обслужват. Разпределянето на обажданията свежда времето за чакане до минимум. Изграждане на виртуален екип от агенти на колцентъра или агенти за обслужване на клиенти

      Където и да работят служителите ви: всички те са част от виртуалния кол център и могат да влизат и излизат от него с помощта на приложението или уебстраницата. Виртуална дистрибуция

      Виртуалният кол център е от полза и за вашите служители: разпределението на обажданията превръща ролята на обслужване на клиенти в споделена задача. Функцията за влизане/излизане гарантира, че обажданията се насочват само към служители, които са влезли в системата.

      Мощни комбинации

      Използвайте функцията за влизане/излизане, за да гарантирате, че обажданията се насочват само към служители, които са на работа и са влезли в системата. Комбинирайте тази функция с функцията за работното време или календара, за да увеличите максимално наличността си.

      Възползвайте се от тези мощни функции

      Виртуалният кол център сам по себе си е мощна функция. А когато я комбинирате с други функции, включени в абонамента за CallFactory, като запис на обаждания и опашки, можете да осигурите още по-богато обслужване на клиентите, което ще ви изведе над конкуренцията.

      Винаги можете да активирате някоя от функциите на CallFactory при необходимост. Вие решавате кога е подходящият момент. По този начин телефонният ви номер ще расте заедно с вас и вашата организация.

      Все още не сте клиент? Проверете кои 0800, местни и национални номера са налични в момента.